Realizarea categoriei coerenţei în scrierea academică a studenţilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
721 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 09:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811'42:37.02-057.87 (1)
Limbi (3187)
Probleme generale de didactică și metodică (1190)
SM ISO690:2012
VARZARI, Elena. Realizarea categoriei coerenţei în scrierea academică a studenţilor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2015, nr. 10(90), pp. 87-90. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 10(90) / 2015 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

Realizarea categoriei coerenţei în scrierea academică a studenţilor
CZU: 811'42:37.02-057.87

Pag. 87-90

Varzari Elena
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 25 februarie 2016


Rezumat

În baza unui corpus constituit din texte ştiinţifice scrise de studenţi, am analizat mai multe tipuri de greşeli de coerenţă. În abordarea noastră am utilizat idei şi sugestii oferite de lingvistica textului, bazându-ne în special pe şcoala lingvistică franceză şi pe metaregulile de coerenţă pe care ea le propune.

Based on a corpus consisting of scientific texts written by students, we have analyzed several types of consistency errors. In our approach we used the ideas and suggestions offered by text linguistics, based mainly on French school of linguistics and its consistency meta-rules.

Cuvinte-cheie
coerenţă, coeziune, unitate semantică, discurs ştiinţific,

categorie a textului.