Competitivitatea – principalul factor integrator în cadrul noii paradigme de creştere economică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1525 29
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-10 16:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[338.2+339.137.2](478) (1)
Politică economică. Controlul economiei. Conducerea economiei. Planificare economică (432)
Probleme generale ale comerțului. Piața (810)
SM ISO690:2012
MACARI, Vadim. Competitivitatea – principalul factor integrator în cadrul noii paradigme de creştere economică. In: Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice, 2015, nr. 2, pp. 8-11. ISSN 1857-3630.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice
Numărul 2 / 2015 / ISSN 1857-3630 /ISSNe 1857-3630

Competitivitatea – principalul factor integrator în cadrul noii paradigme de creştere economică
CZU: [338.2+339.137.2](478)
JEL: B41; Q01; O; O4.

Pag. 8-11

Macari Vadim
 
Institutul Naţional de Cercetări Economice al AŞM
 
 
Disponibil în IBN: 23 februarie 2016


Rezumat

Actualitatea articolului decurge din necesitatea identificării principalilor factori de creştere economică sustenabilă şi calitativă în Republica Moldova, în cadrul noii paradigme. Scopul este de a demonstra că principalul factor integrator în cadrul acestei paradigme este competitivitatea. Rezultatele esenţiale constau în determinarea mecanismelor interacţiunii, integrării şi impactului acestor factori asupra competitivităţii

Actuality of the article follows from the the necessity to identify the main factors of sustainable and qualitative economic growth in the Republic of Moldova in the new paradigm. The aim is to demonstrate that competitiveness is the main fact of integration within this paradigm. The main results are determining the mechanisms of interaction, integration and impact of these factors on competitiveness.

Cuvinte-cheie
noua paradigmă şi factorii de creştere economică, politici fiscal-bugetare şi monetar-creditare, comerţ exterior.,

impact,

competitivitate, investiţii, cercetare-inovare