Studiul experimental privind adaptarea studenţilor – obiectiv esenţial al educaţiei universitare moderne
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
930 104
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 11:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14 (880)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2562)
SM ISO690:2012
ŢĂRNĂ, Ecaterina. Studiul experimental privind adaptarea studenţilor – obiectiv esenţial al educaţiei universitare moderne. In: Vector European, 2014, nr. 2, pp. 240-247. ISSN 2345-1106.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Vector European
Numărul 2 / 2014 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X

Studiul experimental privind adaptarea studenţilor – obiectiv esenţial al educaţiei universitare moderne
CZU: 378.14

Pag. 240-247

Ţărnă Ecaterina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2016


Rezumat

Adaptarea în mediul universitar este un proces complex, având anumite caracteristici specifice şi necesită un interval anumit de timp. Adaptarea studenţilor presupune operarea cu o serie de indicatori care constituie sistemul de referinţă al nivelului de realizare a interacţiunii dintre personalitatea studentului şi ansamblul condiţiilor de desfăşurare a procesului de învăţământ.

Academic adaptation is a complex process that has some specific characteristics and needs a certain time interval. Students’ academic adaptation research involves procedural operation with a series of indicators that constitutes the achievement reference level for the students’ interaction between overall personality development and conditions of the educational process.

Cuvinte-cheie
adaptare, inadaptare, proces de adaptare,

model de adaptare, personalitatea studentului