Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
930 104 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 11:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14 (880) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2562) |
SM ISO690:2012 ŢĂRNĂ, Ecaterina. Studiul experimental privind adaptarea studenţilor – obiectiv esenţial al educaţiei universitare moderne. In: Vector European, 2014, nr. 2, pp. 240-247. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14 | ||||||
Pag. 240-247 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Adaptarea în mediul universitar este un proces complex, având anumite caracteristici specifice şi necesită un interval anumit de timp. Adaptarea studenţilor presupune operarea cu o serie de indicatori care constituie sistemul de referinţă al nivelului de realizare a interacţiunii dintre personalitatea studentului şi ansamblul condiţiilor de desfăşurare a procesului de învăţământ. |
||||||
Cuvinte-cheie adaptare, inadaptare, proces de adaptare, model de adaptare, personalitatea studentului |
||||||
|