Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
763 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-11 21:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:811.133.1'243 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245) |
SM ISO690:2012 PETCU, Tatiana. Activites ludiques et activites orales – des strategies efficaces pour un enseignement du français au niveau precoce. In: Vector European, 2014, nr. 2, pp. 183-186. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:811.133.1'243 | ||||||
Pag. 183-186 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
predarea unei limbi străine la o vîrstă precoce, şi anume la copii de 3-7 ani, are un specific aparte. Mulţi cercetători îşi pun îtrebarea cum are loc procesul de memorare al unei limbi străine pentru un copil de această vîrstă. Pentru a avea rezultatele scontate în acest domeniu trebuie de luat în considerare anumiţi factori precum ar fi vîrsta, interesul, axarea pe personalitatea copilului, învăţarea structurilor de limbă care ar fi utile pentru socializarea lui, pe parcursul activităţilor de atras atenţie asupra mişcării, a activităţilor ludice şi a celor orale. De asemenea este important ca copilul să se dezvolte într-un grup de copii. Profesorul/animatorul trebuie să ea în considerare ritmul de lucru al grupului, dar şi personalitatea fiecărui copil în parte. Un alt factor important este cel al evaluării. La această etapă copilul este evaluat dar nu trebuie notat. |
||||||
Cuvinte-cheie vîrstă precoce, expresie orală, lecţie de limba franceză, activităţi ludice |
||||||
|