Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
988 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-15 16:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.1 (1416) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576) |
SM ISO690:2012 RAILEAN, Elena. Analitica învățării pentru învățământul superior. In: Vector European, 2015, nr. 1, pp. 102-106. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 1 / 2015 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.1 | ||||||
Pag. 102-106 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Analitica învăţării este un domeniu interdisciplinar de cercetare. Valoarea adăugată a acestui domeniu învățământului pre-universitar constă în identificarea și soluționarea problemelor procesului didactic prin strategii și politici educaționale. În învățământul superior unele elemente din analitica învățării pot fi observate atunci, când este utilizat un sistem de management a cunoștințelor, spre exemplu Moodle. O eficiență mai mare, însă, poate fi observată dacă se vor analiza datele statistice. |
||||||
Cuvinte-cheie analitica învățătorii, analitica predictivă, date statistice |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Railean, E.A.</dc:creator> <dc:date>2015-04-15</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Analitica învăţării este un domeniu interdisciplinar de cercetare. Valoarea adăugată a acestui domeniu învățământului pre-universitar constă în identificarea și soluționarea problemelor procesului didactic prin strategii și politici educaționale. În învățământul superior unele elemente din analitica învățării pot fi observate atunci, când este utilizat un sistem de management a cunoștințelor, spre exemplu Moodle. O eficiență mai mare, însă, poate fi observată dacă se vor analiza datele statistice. </dc:description> <dc:description xml:lang='en'>Learning analytics is an interdisciplinary field of research. The added value of this field to pre-university education consists to identify and to address the issues in educational process by relevant learning strategies and educational policies. In higher education some elements of the learning analytics can arise when it is used a knowledge management system, like Moodle. A higher efficiency can be achieved when it is analyzed the statistical data </dc:description> <dc:source>Vector European (1) 102-106</dc:source> <dc:subject>analitica învățătorii</dc:subject> <dc:subject>date statistice</dc:subject> <dc:subject>analitica predictivă</dc:subject> <dc:title>Analitica învățării pentru învățământul superior</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>