Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
802 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-30 18:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (458) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
SM ISO690:2012 BOTGROS, Ion, GORDIENCO, Angela. Problematizarea - metodologie eficienta de realizare a procesului educaţional. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 4(48), pp. 20-24. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||
Numărul 4(48) / 2015 / ISSN 1811-5470 | |||||
|
|||||
CZU: 37.013 | |||||
Pag. 20-24 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În acest articol este analizată problematizarea ca metodologie constructivistă privind realizarea eficientă a activităţilor didactice în cadrul procesului educaţional. Sunt descrise principiile de bază ale didacticii contemporane axate pe teoriile învăţării cognitivistă şi constructivistă, importanţa psihologiei cognitive în cunoaşterea procesării informaţiei ştiinţifice de către elevi. De asemenea, sunt descrise cerinţele faţă de utilizarea acestei metodologii în practica educaţională la orele de fizică. |
|||||
Cuvinte-cheie problematizare, cognitivist, constructivist, principii didactice, problemă, întrebare-problemă, competenţă., situaţie problemă, situaţie semnificativă |
|||||
|