Indicatorii de performanţă ai managementului calitatii si abordarea standardelor ISO 9001- 14001-22000 in cadrul unui sistem integrat de management al calităţii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
986 55
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 22:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.6:006.032 (1)
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139)
Standardizarea produselor, operațiilor, greutăților și a timpului (81)
SM ISO690:2012
. Indicatorii de performanţă ai managementului calitatii si abordarea standardelor ISO 9001- 14001-22000 in cadrul unui sistem integrat de management al calităţii. In: Administrarea Publică, 2011, nr. 3(71), pp. 69-72. ISSN 1813-8489.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Administrarea Publică
Numărul 3(71) / 2011 / ISSN 1813-8489

Indicatorii de performanţă ai managementului calitatii si abordarea standardelor ISO 9001- 14001-22000 in cadrul unui sistem integrat de management al calităţii
CZU: 005.6:006.032

Pag. 69-72

 
Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2013


Rezumat

Integrated quality management of the external environment allows meeting requirements of internal organization and its environment, on increasing the efficiency of all processes, focusing on training and motivating staff. An integrated management system is a logical and systemic approach to management, which contributes to strategic and operational decisions that best address all key issues, leading to the effective functioning of an organization in terms of both quality and environmental or safety and food hygiene.