Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
852 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-28 14:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.54(478) (9) |
Comerț exterior. Comerț internațional (385) |
SM ISO690:2012 . Politica externă comercială liberală a Republicii Moldova. In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2015, nr. 4(39), pp. 90-96. ISSN 1857-0461. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” | ||||||
Numărul 4(39) / 2015 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.54(478) | ||||||
Pag. 90-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare este abordată problema valorificării potențialului politicii comerciale prin prisma realizării avantajelor pentru dezvoltarea antreprenoriatului, implicat în activitatea economică externă. În studiu se pune accentul pe analiza instrumentelor politicii comerciale aplicate în perioada de postaderare la Organizația Mondială a Comerțului. Se arată că Republica Moldova a folosit insuficient avantajele oferite de comerțul extern liberal, în urma aderării la OMC, precum și a integrării economice europene. Implementarea reformării sectorului comerțului exterior, inițiată odată cu aderarea la OMC, nu a fost susținută de reformarea celorlalte sectoare economice. Printre principalele obstacole se enumeră următoarele: slăbiciunea instituțiilor statului, incoerență și nefinalizarea reformelor începute, lipsa de voință politică etc. |
||||||
Cuvinte-cheie politica comercială liberală, dezvoltarea antreprenoriatului, reforme economice., avantaje |
||||||
|