Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1904 478 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 22:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.774:373.3-057.874 (1) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (788) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002) |
SM ISO690:2012 ŞPAC, Silvia. Impactul mass-media asupra formării personalităţii elevului de vârstă şcolară mică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 216-225. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.774:373.3-057.874 | ||||||
Pag. 216-225 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este analizat în detalii impactul mass-media asupra formării personalităţii elevului din treapta învăţământului primar. Studiul este realizat în baza observaţiilor proprii, a analizei literaturii de specialitate şi a rezultatelor obţinute de cercetătorii din domeniul pediatriei şi explorării mass-media din SUA. Cercetarea şi descrierea rezultatelor interiorizării informaţiilor mediatice de către şcolarul mic s-au soldat cu stabilirea acestei influenţe şi cu elaborarea schemei Impactul mass-media asupra personalităţii elevului de vârstă şcolară mică, care conţine: efectele pozitive; mecanismele şi consecinţele ce pot surveni în cazul explorării abuzive şi incorecte a mass-media în cadrul familial. Studiul poate servi drept ghid orientativ pentru familie şi cadrele didactice de valorificare a educaţiei pentru mass-media. |
||||||
Cuvinte-cheie mass-media, elevi de vârstă şcolară mică, familie, şcoală, valori, identificare, educaţie pentru mass-media, impactul mass-media, non-valori, proiecţie transfer. |
||||||
|