Reflecţii de ordin teoretic privind negocierea ca aspect al comunicării
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
922 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 22:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.77:37.06 (4)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (788)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (114)
SM ISO690:2012
MAFTEUŢA, Rodica. Reflecţii de ordin teoretic privind negocierea ca aspect al comunicării. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 203-208. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Reflecţii de ordin teoretic privind negocierea ca aspect al comunicării
CZU: 316.77:37.06

Pag. 203-208

Mafteuţa Rodica
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2015


Rezumat

Comunicarea şi negocierea reprezintă cheia eficienţei a unei instituţii de învăţământ şi puntea de legătură dintre managerul instituţiei şi personalul intern al instituţiei, precum şi membrii externi ai comunităţii. Întreaga experienţă şi capacitatea de comunicare a managerilor se reflectă în cadrul procesului de negociere. Succesul oricărei negocieri devine anume comunicarea, cele mai reuşite negocieri realizându-se datorită unei comunicări eficiente. Managerii instituţiilor de învăţământ preuniversitar au o preocupare deosebită faţă de procesul de comunicare şi negociere, datorită schimbărilor de anvergură din cadrul sistemului de învăţământ, reformelor educaţionale şi trecerii la autonomie a instituţiilor de învăţământ.

Communication and negotiation is the key to the effectiveness of an educational institution and the link between the manager and the internal staff of the institution as well as the external members of the community. The whole experience and the communication skills of managers are reflected during the negotiation process. The success of any negotiations is namely the communication, the most successful negotiations being carried out through effective communication. The managers of the pre-university educational institutions have a particular concern to the process of communication and negotiation, due to the major changes in the educational system, educational reforms and the transition to the autonomy of educational institutions.

Cuvinte-cheie
manager, feedback.,

negociere, comunicare, retorica, mesaj,

cuvânt