Catedra ştiinţe ale educaţiei la 60 de ani: file din istorie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
789 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-03 21:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.4(478) (18)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565)
SM ISO690:2012
REPIDA, Tatiana, PAIU, Mihai, ŢURCANU, Carolina. Catedra ştiinţe ale educaţiei la 60 de ani: file din istorie. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 174-180. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Catedra ştiinţe ale educaţiei la 60 de ani: file din istorie
CZU: 378.4(478)

Pag. 174-180

Repida Tatiana, Paiu Mihai, Ţurcanu Carolina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2015


Rezumat

În articol este prezentată succint istoria Catedrei Ştiinţe ale Educaţiei de la fondare în anul 1955 şi până în prezent: direcţiile principale de activitate, personalul didactic, activităţi noi apărute în cadrul catedrei şi perspectivele dezvoltării ei.

The article gave a brief history is presented Sciences Education Department from its foundation in 1955 until the present: the main directions of activity, staff, emerging activities within the department and its further development prospects.

Cuvinte-cheie
istoria catedrei, modernizare a învăţământului superior, Centrul de Cercetări Ştiinţifice „Ştiinţe Sociale şi Economice”, manifestări ştiinţifice.,

documente de arhivă, cadru didactic, cercetare ştiinţifică, formare iniţială şi continuă, proiect, procesul de la Bologna, curriculum universitar, curriculum disciplinar

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Repida, T.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Paiu, M.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Ţurcanu, C.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Catedra ştiinţe ale educaţiei la 60 de ani: file din istorie</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2015</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2103</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>istoria catedrei</subject>
<subject>documente de arhivă</subject>
<subject>cadru didactic</subject>
<subject>cercetare ştiinţifică</subject>
<subject>formare iniţială şi continuă</subject>
<subject>proiect</subject>
<subject>procesul de la Bologna</subject>
<subject>modernizare a învăţământului superior</subject>
<subject>Centrul de Cercetări Ştiinţifice „Ştiinţe Sociale şi Economice”</subject>
<subject>curriculum universitar</subject>
<subject>curriculum disciplinar</subject>
<subject>manifestări ştiinţifice.</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378.4(478)</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2015-12-10</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>În articol este prezentată succint istoria Catedrei Ştiinţe ale Educaţiei de la fondare în anul 1955 şi până în prezent: direcţiile principale de activitate, personalul didactic, activităţi noi apărute în cadrul catedrei şi perspectivele dezvoltării ei.</description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The article gave a brief history is presented Sciences Education Department from its foundation in 1955 until the present: the main directions of activity, staff, emerging activities within the department and its further development prospects.</description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>