Asigurarea succesului în managementul proiectelor: reflecţii teoretice şi praxiologice din perspectiva eficientizării comunicării
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1088 53
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-16 15:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01:005.8 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901)
Management (1891)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica, GUŢU, Svetlana. Asigurarea succesului în managementul proiectelor: reflecţii teoretice şi praxiologice din perspectiva eficientizării comunicării. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 51-55. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Asigurarea succesului în managementul proiectelor: reflecţii teoretice şi praxiologice din perspectiva eficientizării comunicării
CZU: 37.01:005.8

Pag. 51-55

Goraş-Postică Viorica, Guţu Svetlana
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2015


Rezumat

În articol este abordată problematica managementului proiectului, axat pe rezultate/succes din perspectiva comunicării eficiente. Se insistă asupra diferitelor tipuri de management, necesare procesului de scriere, implementare şi evaluare a proiectului şi se propun mai multe recomandări pentru eficientizarea activităţilor de proiect, inclusiv a procesului de comunicare. Autorii pun în evidenţă teorii şi practici recunoscute la nivel internaţional, în baza unor surse de referinţă, dar şi a propriei experienţe de coordonare a multiplelor proiecte naţionale şi internaţionale în context educaţional

Article addresses the issue of project management focused on results / success in terms of effective communication. It insists on various types of management, necessary for the writing, implementation and evaluation of the project and propose several recommendations for streamlining the activities of the project, including the communication process. The authors emphasize theory and practice internationally recognized, based on reference sources, and their own experiences in coordinating of multiple national and international projects in the educational context.

Cuvinte-cheie
managementul proiectului, managementul schimbării, managementul riscurilor, managementul comunicării, managementul timpului, Managementul calităţii, comunicare eficientă,

echipă de proiect.