Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1890 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-07 13:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9:005.322:316.46+316.46.058 (1) |
Psihologie (3327) |
Activități manageriale (427) |
Procese sociale. Dinamică socială (572) |
SM ISO690:2012 BALAN, Tatiana, ANDRIŢCHI, Viorica. Repere psihologice ale activităţii de mentorat în contextul dezvoltării profesionale
. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2015, nr. 3-4, pp. 26-34. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | |||||
Numărul 3-4 / 2015 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | |||||
|
|||||
CZU: 159.9:005.322:316.46+316.46.058 | |||||
Pag. 26-34 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Conţinutul acestui articol relevă aspectele psihologice într-o relaţie de mentorat, care constituie fundamentul unei mentorizări reuşite. Se caracterizează comportamente ale mentorului care influenţează direct demersul activităţii de mentorat. De asemenea, este argumentat demersul reuşit al relaţiei de mentorat în baza cunoaşterii vectorilor de dezvoltare psihosocială a adulţilor aflaţi în diferite etape ale vieţii. |
|||||
Cuvinte-cheie mentor, motivaţie, comunicare, empatie, consiliere, interdependenţa, dezvoltare personală., discipol, relaţii de mentorat, relaţie afectivă |
|||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Balan, T.</dc:creator> <dc:creator>Andriţchi, V.I.</dc:creator> <dc:date>2015-12-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Conţinutul acestui articol relevă aspectele psihologice într-o relaţie de mentorat, care constituie fundamentul unei mentorizări reuşite. Se caracterizează comportamente ale mentorului care influenţează direct demersul activităţii de mentorat. De asemenea, este argumentat demersul reuşit al relaţiei de mentorat în baza cunoaşterii vectorilor de dezvoltare psihosocială a adulţilor aflaţi în diferite etape ale vieţii. </dc:description> <dc:description xml:lang='en'>This article reveals the psychological aspects of mentoring relationship that constitutes the foundation of successful mentoring. The mentor behaviors characterizes and directly influence the approaches of mentoring activity. Commonly, it is argued that successful path of mentoring relationship are based on adult knowledge of psychosocial development vectors, at different stages of life. </dc:description> <dc:source>Psihologie, revista ştiinţifico-practică (3-4) 26-34</dc:source> <dc:subject>mentor</dc:subject> <dc:subject>discipol</dc:subject> <dc:subject>relaţii de mentorat</dc:subject> <dc:subject>relaţie afectivă</dc:subject> <dc:subject>motivaţie</dc:subject> <dc:subject>comunicare</dc:subject> <dc:subject>empatie</dc:subject> <dc:subject>consiliere</dc:subject> <dc:subject>interdependenţa</dc:subject> <dc:subject>dezvoltare personală.</dc:subject> <dc:title>Repere psihologice ale activităţii de mentorat în contextul dezvoltării profesionale </dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>