Perspectiva evaluării criteriale în contextul continuităţii instituţie preşcolară – şcoală primară
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1046 83
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 14:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.1.09 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002)
SM ISO690:2012
PASCARI, Valentina. Perspectiva evaluării criteriale în contextul continuităţii instituţie preşcolară – şcoală primară. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 3(47), pp. 3-10. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(47) / 2015 / ISSN 1811-5470

Perspectiva evaluării criteriale în contextul continuităţii instituţie preşcolară – şcoală primară
CZU: 373.1.09

Pag. 3-10

Pascari Valentina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2015


Rezumat

Materialul „Perspectiva evaluării criteriale în contextul continuităţii institu¬ţie preşcolară – şcoală primară” expune o viziune asupra evaluării criteriale din perspec¬tiva continuităţii instituţie preşcolară – şcoală primară. Sunt analizate noile calităţi ale acţiunilor de evaluare, avantajele evaluării criteriale. Reformarea sistemului de evaluare în învăţământul primar depinde de calitatea formării la copiii din treapta preşcolară a premiselor de control, autocontrol, autoapreciere, a imaginii de sine, de conştientizare a posibilităţilor, care constituie garantul evaluării criteriale a şcolarului mic, asigurându-se astfel continuitatea acestor două trepte.

The material „The perspective of criterial evaluation in the context of the continuity of pre-school institution - primary school”exposes a vision concerning criterial eva¬luation continuity in terms of continuity of pre-school institution - primary school. There are analyzed new qualities of evaluation activities and the benefits of criterial evaluation. Reforming the evaluation system in primary education depends on the quality of training to children in pre-school stage of : control premises, self-control, self-esteem, self-image, awareness of the possibilities, which is the guarantor of criterial evaluation of the small pupil, thus ensuring the continuity of these two steps

Cuvinte-cheie
evaluare criterială, autocontrol, autoapreciere, imagine de sine,

noile calităţi ale evaluării, continuitatea instituţie preşcolară-şcoală primară, premise de control, conştientizarea posibilităţilor.