Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1046 83 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 14:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.1.09 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002) |
SM ISO690:2012 PASCARI, Valentina. Perspectiva evaluării criteriale în contextul continuităţii instituţie preşcolară – şcoală primară. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 3(47), pp. 3-10. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(47) / 2015 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.1.09 | ||||||
Pag. 3-10 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Materialul „Perspectiva evaluării criteriale în contextul continuităţii institu¬ţie preşcolară – şcoală primară” expune o viziune asupra evaluării criteriale din perspec¬tiva continuităţii instituţie preşcolară – şcoală primară. Sunt analizate noile calităţi ale acţiunilor de evaluare, avantajele evaluării criteriale. Reformarea sistemului de evaluare în învăţământul primar depinde de calitatea formării la copiii din treapta preşcolară a premiselor de control, autocontrol, autoapreciere, a imaginii de sine, de conştientizare a posibilităţilor, care constituie garantul evaluării criteriale a şcolarului mic, asigurându-se astfel continuitatea acestor două trepte. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare criterială, autocontrol, autoapreciere, imagine de sine, noile calităţi ale evaluării, continuitatea instituţie preşcolară-şcoală primară, premise de control, conştientizarea posibilităţilor. |
||||||
|