Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1146 77 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 13:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.026+372.8:54 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
SM ISO690:2012 COROPCEANU, Eduard, CHICUŞ, Diana. Cercetarea - factor de integrare a ştiinţei şi motivare pentru instruire. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 3(47), pp. 27-33. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(47) / 2015 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.026+372.8:54 | ||||||
Pag. 27-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea capacităţilor inovaţionale este unul dintre obiectivele majore ale sistemului educaţional contemporan, care permite formarea unei personalităţi capa¬bile de a se adapta condiţiilor noi şi rezolva sarcini de o complexitate înaltă. În cadrul cercetării are loc integrarea armonioasă a cunoştinţelor, priceperilor şi deprinderilor acumulate la mai multe discipline pentru elaborarea ideilor şi produselor noi. Motivaţia este un mijloc important în dezvoltarea personalităţii elevilor, care neapărat va conduce la succesul şcolar, deoarece motivaţia: selectează, asimilează şi sedimentează în individ influenţele externe; sensibilizează diferit persoana la influenţele externe, făcând-o mai puţin sau mai mult permeabilă la acţiunile ei. |
||||||
Cuvinte-cheie instruire prin cercetare, chimie, interdisciplinaritate, motivaţie, dezvoltarea personalităţii. |
||||||
|