Cercetarea - factor de integrare a ştiinţei şi motivare pentru instruire
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1146 77
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-29 13:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.026+372.8:54 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
SM ISO690:2012
COROPCEANU, Eduard, CHICUŞ, Diana. Cercetarea - factor de integrare a ştiinţei şi motivare pentru instruire. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 3(47), pp. 27-33. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(47) / 2015 / ISSN 1811-5470

Cercetarea - factor de integrare a ştiinţei şi motivare pentru instruire
CZU: 37.026+372.8:54

Pag. 27-33

Coropceanu Eduard1, Chicuş Diana2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2015


Rezumat

Dezvoltarea capacităţilor inovaţionale este unul dintre obiectivele majore ale sistemului educaţional contemporan, care permite formarea unei personalităţi capa¬bile de a se adapta condiţiilor noi şi rezolva sarcini de o complexitate înaltă. În cadrul cercetării are loc integrarea armonioasă a cunoştinţelor, priceperilor şi deprinderilor acumulate la mai multe discipline pentru elaborarea ideilor şi produselor noi. Motivaţia este un mijloc important în dezvoltarea personalităţii elevilor, care neapărat va conduce la succesul şcolar, deoarece motivaţia: selectează, asimilează şi sedimentează în individ influenţele externe; sensibilizează diferit persoana la influenţele externe, făcând-o mai puţin sau mai mult permeabilă la acţiunile ei.

The development of innovational competency is one of the major goals of the contem¬poraneous educational system, which allows building a personality capable of adapting to new conditions and solving high complexity tasks. Along with the training through research there is a harmonious integration of knowledge, habits and skills accumulated within more subjects for working out new ideas and products. The motivation is an important means in the development of pupils’ personality, which, necessarily, will lead to school results as far as the motivation: selects, assimilates and deposits in an individual some external influences; it differently sensitizes the personas for external influences making it more or less permeable at its actions.

Cuvinte-cheie
instruire prin cercetare, chimie, interdisciplinaritate, motivaţie,

dezvoltarea personalităţii.