Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
851 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 17:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[336.71+366.5](478) (1) |
Monedă. Sistem monetar. Bănci. Bursa de mărfuri (765) |
Consumerism (154) |
SM ISO690:2012 LUCHIAN, Ivan, FILIP, Angela. Inovațiile bancare și problemele respectării drepturilor consumatorilor. In: Intellectus, 2015, nr. 3, pp. 91-95. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | |||||
Numărul 3 / 2015 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | |||||
|
|||||
CZU: [336.71+366.5](478) | |||||
Pag. 91-95 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Inovațiile bancare, sub diferite forme, pot deveni un factor fundamental de dezvoltare a activității instituțiilor financiarefiSuccesul implementării lor, în mare parte, depinde de stabilirea și menținerea unor standarde înalte de calitate, precum și de formarea eficientă a relațiilor băncilor cu clienții lor, care sunt consumatorii de bază ai produselor bancare. Însă aceasta este imposibil fără respectarea intereselor și drepturilor clienților. Procesul inovațional din sectorul bancar al Republicii Moldova, provenind, în mare parte, din mediul bancar internațional, se deplasează treptat spre aplicarea unor practici abuzive și oferirea unor produse de calitate îndoielnică, situație ce este reflectată în prezentul articolfi |
|||||
Cuvinte-cheie bancă, produs bancar, inovație bancară, client, consumator. |
|||||
|