Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2008 130 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 17:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.48(100) (16) |
Turism (534) |
SM ISO690:2012 GRIBINCEA, Alexandru, SAVA, Elena, BÎRCA, Iulita. Turismul internaţional – evoluţie in condiţiile de piaţă. In: Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice, 2015, nr. 1, pp. 16-20. ISSN 1857-3630. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice | ||||||
Numărul 1 / 2015 / ISSN 1857-3630 /ISSNe 1857-3630 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.48(100) | ||||||
Pag. 16-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Turismul constituie o activitate economică importantă, avand consecinţe social-culturale, politice şi economice benefice, contribuie la crearea bunăstării, la soluţionarea problemei şomajului, reprezentand indicatorul economic prioritar care oferă o valoare adăugată impresionantă. In prezentul articol se constată că turismul mondial este unul dintre cele mai dinamice domenii de comerţ şi de prestare a serviciilor. Multe ţări occidentale dezvoltate, cum ar fi: Elveţia, Austria, Franţa, au realizat o mare parte din bunăstarea naţională graţie veniturilor provenite din turism. Dezvoltarea turismului internaţional a fost analizată in baza investigaţiei tendinţelor in condiţiile moderne. De asemenea, drept scop al studierii temei abordate a constituit cercetarea perspectivelor posibile ale dezvoltării turismului internaţional. Astfel, precum reiese din practica mondială, constatăm că sarcina de creare a imaginii favorabile a unei ţări, pentru a spori numărul de sosiri turistice, este, exclusiv, sarcina statului. Deci, cele mai multe dintre ţările europene cu resurse turistice tind să dezvolte turismul şi, in acest context, investesc sume enorme in promovarea propriilor ţări pe piaţa mondială |
||||||
Cuvinte-cheie turism internaţional, globalizare, strategie, dezvoltare, servicii, comerţ piaţă |
||||||
|