Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1263 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-03 02:43 |
SM ISO690:2012 COSUMOV, Marina. Improving extracurricular music environment in the context of developing pupils music culture . In: Artă şi Educaţie Artistică , 2014, nr. 1(23), pp. 76-81. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | ||||||
Numărul 1(23) / 2014 / ISSN 1857-0445 | ||||||
|
||||||
Pag. 76-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conţinutul educaţiei în societatea postmodernă constituie o resursă strategi-că a dezvoltării umane durabile, într-un spaţiu şi timp determinat din punct de vedere isto-ric, cultural, social-economic etc. Reforma educaţională, avînd la bază abordarea curricu-lară, implică transformări radicale inclusiv pe planul educaţiei artistice, aceasta constituind „o premisă indispensabilă a formării unei personalităţi culte, cu înalte aspiraţii morale şi spirituale” [Concepţia Educaţiei muzicale].
Valorificarea conceptuală a mediului muzical extraşcolar va favoriza preocuparea do-meniului de educaţie muzicală, în sensul în care acesta va asigura o continuitate productivă prin urmărirea unei evoluţii şi succesiuni din perspectivă teleologică a procesului de afirmare independentă în corelare cu mediul muzical. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie muzicală continuă, mediu muzical extraşcolar, context muzi-cal, cunoaştere muzicală independentă. |
||||||
|