Tipuri de cunoaștere aplicată în procesul interpretării/studiului creației muzicale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
855 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-18 14:51
SM ISO690:2012
GRANEŢKAIA, Lilia. Tipuri de cunoaștere aplicată în procesul interpretării/studiului creației muzicale . In: Artă şi Educaţie Artistică , 2014, nr. 1(23), pp. 47-50. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 1(23) / 2014 / ISSN 1857-0445

Tipuri de cunoaștere aplicată în procesul interpretării/studiului creației muzicale

Pag. 47-50

Graneţkaia Lilia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 22 octombrie 2015


Rezumat

The article highlights the importance of introducing different types of musical and artistic knowledge in the study and interpretation of the musical compositions. We pro-pose the following types: the type of scientific dilettante, artistic and pedagogical knowledge. The author solves some educational approaches in the classroom of musical instrument.

Cuvinte-cheie
musical knowledge, scientific knowledge, artistic knowledge,

piano study, dilettante knowledge, pedagogical knowledge, interpretation process of musical creations