Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
929 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-05 20:03 |
SM ISO690:2012 MURAD, Tariq. Dropout as a strategy to escape social isolation. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2014, nr. 2(24), pp. 39-41. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | ||||||
Numărul 2(24) / 2014 / ISSN 1857-0445 | ||||||
|
||||||
Pag. 39-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Factorii ce afectează societatea modernă, cum ar fi: nedreptățile sociale, viciile, atitudinea derizorie față de valorile umane etc. au un impact destructiv asupra viitoarei generații. Decepționați de realitatea crudă în care trăiesc, tinerii devin sceptici față de viață, iar scepticismul îi conduce la diverse acțiuni ce marchează semnificativ viitorul lor, una din ele fiind abandonul școlar. |
||||||
Cuvinte-cheie abandon şcolar, elevi, scepticism, izolare, impact destructiv. |
||||||
|