Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
972 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-20 21:38 |
SM ISO690:2012 HASSAN, Manal. Some undefined boundaries between formal and non-formal education in the Israeli Arab sector. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2014, nr. 2(24), pp. 31-38. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | ||||||
Numărul 2(24) / 2014 / ISSN 1857-0445 | ||||||
|
||||||
Pag. 31-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Sistemul educațional din Israel include atît educaţia formală, cît și cea non-formală, care este cea mai nouă abordare a învătării prin activităţi plăcute şi motivante. Articolul de față prezintă o privire de ansamblu asupra educaţiei non-formale în Israel și relevă acele probleme ce constituie un impediment în exploatarea sistemului de valori, tipice culturii arabe, prin intermediul educației non-formale |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie non-formală, educaţie formală, sistem de valori, sectorul Arab, abordare. |
||||||
|