Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
925 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 13:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:796 (29) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1700) |
SM ISO690:2012 BRANIŞTE, Gheorghe. Formarea competenţelor de proiectare didactică prin prisma opiniilor profesorilor de educaţie fizică şi ale studenţilor. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2014, nr. 19(3), pp. 4-13. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 19(3) / 2014 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:796 | ||||||
Pag. 4-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În scopul aprecierii nivelului de formare a competenţelor de proiectare didactică, ca şi componentă de bază în pregătirea profesorului de educaţie fizică, şi al determinării factorilor care influenţează starea nivelului dat, am desfăşurat un sondaj sociopedagogic, ce s-a bazat pe chestionarea de opinie, realizată pe un eşantion de 257 profesori şi 363 studenţi de la şase centre universitare din Chişinău (Facultatea de Pedagogie a USEFS) şi de peste hotare (România): Iaşi, Suceava, Galaţi, Craiova, Timişoara. Potrivit rezultatelor generale ale chestionării, putem afirma că programele de studii la disciplinele de profil nu conţin potenţialul suficient pentru asigurarea procesului de formare a competenţelor necesare viitorilor profesori privind realizarea activităţii didactice şi de proiectare în cadrul disciplinei „Educaţia fizică şcolară”. |
||||||
Cuvinte-cheie chestionar de opinie, proiectare didactică., competenţă, proces didactic, pregătire profesională |
||||||
|