Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2107 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-25 17:46 |
SM ISO690:2012 ŢÂU, Nicolae. The competitive advantage of moldova’s wine industry at the foreign market. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Științe economice”, 2010, nr. 1(3), pp. 97-104. ISSN 1875-2723. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Științe economice” | ||||||
Numărul 1(3) / 2010 / ISSN 1875-2723 | ||||||
|
||||||
Pag. 97-104 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest studiu examinează experienţa exportatorilor de vin la nivel global. Noii mari exportatori Argentina, Australia, Cile, şi Noua Zeelandă, au experimentat creştere progresivă la nivel de două cifre în exporturile de vin în ultimele două decenii. Este necesar de menţionat că mediul instituţional şi strategiile de creştere al noilor mari exportatori diferă, însă tehnologiile avansate şi continuitatea investiţiilor sunt cheia succesului. Creşterea globală a ascuns volatilitatea fluxurile bilaterale, implicând sectorul financiar şi mediul de afaceri care pot face faţă riscurilor semnificative, pot sprijini inovaţiile. Considerăm că această experienţă prezintă interes pentru vinificatorii autohtoni. |
||||||
Cuvinte-cheie international economic relations, economic diplomacy, external trade, Competitive advantage, economic growth, globalization, financial crisis, Synergy, cluster., promotional strategies, international business |
||||||
|