The competitive advantage of moldova’s wine industry at the foreign market
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2107 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-25 17:46
SM ISO690:2012
ŢÂU, Nicolae. The competitive advantage of moldova’s wine industry at the foreign market. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Științe economice”, 2010, nr. 1(3), pp. 97-104. ISSN 1875-2723.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Științe economice”
Numărul 1(3) / 2010 / ISSN 1875-2723

The competitive advantage of moldova’s wine industry at the foreign market

Pag. 97-104

Ţâu Nicolae
 
Free International University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 11 octombrie 2015


Rezumat

Acest studiu examinează experienţa exportatorilor de vin la nivel global. Noii mari exportatori Argentina, Australia, Cile, şi Noua Zeelandă, au experimentat creştere progresivă la nivel de două cifre în exporturile de vin în ultimele două decenii. Este necesar de menţionat că mediul instituţional şi strategiile de creştere al noilor mari exportatori diferă, însă tehnologiile avansate şi continuitatea investiţiilor sunt cheia succesului. Creşterea globală a ascuns volatilitatea fluxurile bilaterale, implicând sectorul financiar şi mediul de afaceri care pot face faţă riscurilor semnificative, pot sprijini inovaţiile. Considerăm că această experienţă prezintă interes pentru vinificatorii autohtoni.

Cuvinte-cheie
international economic relations, economic diplomacy, external trade, Competitive advantage, economic growth, globalization, financial crisis, Synergy, cluster.,

promotional strategies,

international business