Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
764 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-24 19:37 |
SM ISO690:2012 STRAH, Lidia. Sugestii privind predarea-învăţarea relaţiilor semantico-textuale pentru studenţii străini
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2012, nr. 10(60), pp. 179-184. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 10(60) / 2012 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 179-184 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În predarea unei limbi străine o deosebită importanţă au principiile lingvistice ale textului de diferite niveluri, iar aspectele tipice ale textului sunt destinate pentru a forma o competenţă de vorbire. Cerinţele faţă de textele explicative şi de sinteză trebuie să ţină cont de dezvoltarea abilităţilor de comunicare şi impun o interpretare orientată spre o comunicare accesibilă studentului străin. |
||||||
Cuvinte-cheie elemente formative; text-tip; texte informative, de comunicare; text explicativ; text de sinteză; comunicare productivă; comunicare accesibilă., descriptive, narative |
||||||
|