Sugestii privind predarea-învăţarea relaţiilor semantico-textuale pentru studenţii străini
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
764 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-24 19:37
SM ISO690:2012
STRAH, Lidia. Sugestii privind predarea-învăţarea relaţiilor semantico-textuale pentru studenţii străini . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2012, nr. 10(60), pp. 179-184. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 10(60) / 2012 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

Sugestii privind predarea-învăţarea relaţiilor semantico-textuale pentru studenţii străini

Pag. 179-184

Strah Lidia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 septembrie 2015


Rezumat

În predarea unei limbi străine o deosebită importanţă au principiile lingvistice ale textului de diferite niveluri, iar aspectele tipice ale textului sunt destinate pentru a forma o competenţă de vorbire. Cerinţele faţă de textele explicative şi de sinteză trebuie să ţină cont de dezvoltarea abilităţilor de comunicare şi impun o interpretare orientată spre o comunicare accesibilă studentului străin.

Theoretical and practical principles referring to text, determine methodical organization of teaching materials. This paper aims to discover the peculiarities of the text in terms of methodology of teaching Romanian language to students, who speak other language. As well, we tried to select texts, to use them as contents and nuance of teaching-learning and evaluating processes in Romanian language to student who speak other language.

Cuvinte-cheie
elemente formative; text-tip; texte informative, de comunicare; text explicativ; text de sinteză; comunicare productivă; comunicare accesibilă.,

descriptive,

narative