Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1062 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 10:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8 (291) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 RACU, Iulia, DOMNIŢA, Natalia. Profilul de personalitate al preadolescentului cu nivel ridicat de inteligență emoțională. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2015, nr. 3(40), pp. 122-126. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 3(40) / 2015 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8 | ||||||
Pag. 122-126 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cercetarea descrisă este orientată la studierea inteligenței emoționale la preadolescenți. Conform studiului realizat 42% din preadolescenți prezintă un nivel ridicat de inteligență emoțională și 1% din preadolescenți au un nivel excepțional de inteligență emoțională.
În demersul experimental realizat au fost evidențiate și trăsăturile de personalitate definitorii pentru preadolescenții cu nivel ridicat de inteligență emoțională. Astfel copiii cu nivel ridicat de inteligență emoțională se caracterizează prin: control și echilibru emoțional, maturitate emoțională, încredere în propriile forțe, sociabilitate, cooperare cu cei din jur și optimism. |
||||||
Cuvinte-cheie Inteligenţa emoţională, trăsături de personalitate, vârsta preadolescentă |
||||||
|