Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1554 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-17 21:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+316.74:37 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (788) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Aspecte psihologice ale dimensiunii interculturale în cadrul mediului educațional. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2015, nr. 3(40), pp. 88-92. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 3(40) / 2015 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+316.74:37 | ||||||
Pag. 88-92 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația interculturală derivă din inegalitatea relațiilor socio-culturale ce caracterizează societatea europeană și repercusiunile lor asupra educației, avînd un rol pozitiv în întronarea justiției și egalității. Perspectiva interculturală a educației poate duce la atenuarea conflictelor și reducerea violenței în școli prin formarea comportamentului adecvat |
||||||
Cuvinte-cheie delimitări sociale, dimensiune interculturală, factori cognitivi, perspectivă interculturală., personalitate, relaţii interpersonale |
||||||
|