Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
747 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 19:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
347.772.031(478) (2) |
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1290) |
SM ISO690:2012 CURMEI, Ion. Notorietatea mărcii. Criteriile de constatare a notorietăţii mărcii. In: Intellectus, 2015, nr. 2, pp. 26-34. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 2 / 2015 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 347.772.031(478) | ||||||
Pag. 26-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de față sunt abordate două subiecte: 1) Analiza criteriilor de constatare a notorietăţii mărcii reflectate în legislaţia Republicii Moldova şi în normele internaţionale și 2) Probele prezentate instanţei de judecată ca circumstanţe care ar confirma notorietatea unei mărci, respectiv, aprecierea probelor de către instanţa de judecată. Pornind de la ideea că o economie de piaţă în plină ascensiune determină existenţa a numeroase produse aflate în continuă competiţie, produse care poartă însemne cât mai atractive şi care acţionează ca „un magnet asupra percepţiei” consumatorilor, au fost scoase în relief normele stipulate în legislaţia naţionala şi internaţională ce vizează notorietatea
mărcii. Totodată, au fost analizate prin prisma practicii judiciare importanţa sondajelor efectuate de solicitant în sectorul relevant de public, ca criteriu de determinare a notorietăţii mărcii şi, tot în acest sens, un criteriu nu mai puţin important în determinarea
notorietăţii unei mărci, faptul dacă marca posedă un grad înalt de distinctivitate. |
||||||
|