The challenge of prescriptivism in teaching english as a foreign language
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2446 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 03:14
SM ISO690:2012
MATEI, Tamara. The challenge of prescriptivism in teaching english as a foreign language . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2012, nr. 4(54), pp. 128-131. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 4(54) / 2012 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

The challenge of prescriptivism in teaching english as a foreign language

Pag. 128-131

Matei Tamara
 
Moldova State University
 
Disponibil în IBN: 24 septembrie 2015


Rezumat

Odată cu apariţia fenomenului Limbi engleze mondiale, profesorului de limbă engleză îi este tot mai dificil să reco-mande pentru însuşire o variantă sau alta a limbii engleze. Adepţii prescriptivismului afirmă că există doar o variantă standard a limbii engleze, celelalte fiind o deviere de la această variantă. În articol sunt abordate provocările prescripti-vismului în procesul de predare a limbii engleze.