Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
2446 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 03:14 |
SM ISO690:2012 MATEI, Tamara. The challenge of prescriptivism in teaching
english as a foreign language
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2012, nr. 4(54), pp. 128-131. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | |||||
Numărul 4(54) / 2012 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | |||||
|
|||||
Pag. 128-131 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Odată cu apariţia fenomenului Limbi engleze mondiale, profesorului de limbă engleză îi este tot mai dificil să reco-mande pentru însuşire o variantă sau alta a limbii engleze. Adepţii prescriptivismului afirmă că există doar o variantă standard a limbii engleze, celelalte fiind o deviere de la această variantă. În articol sunt abordate provocările prescripti-vismului în procesul de predare a limbii engleze. |
|||||
|