Violence in schools: definition and factors
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
696 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-11 11:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (708)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
SHIHADI, Nizar. Violence in schools: definition and factors. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 176-180. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Violence in schools: definition and factors
CZU: 37.015.3

Pag. 176-180

Shihadi Nizar
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 7 septembrie 2015


Rezumat

The subject of violence amongst children and teenagers keeps being raised for discussion times and again, especially in a background of incidents of extreme violence such as fights, involvement of teenagers in acts of murder, robberies or sexual violence. Natan [15] claims that recently, there are many reports in the media, on teenager violence in general and on violence in schools in particular. However, the essence of the problem is not necessarily in those extreme cases, but in involvement and daily exposure of teenagers to violence in different levels of severity, such as teasing, cursing, threats, boycotts, vandalism, extortion, pushing and fights.

Subiectul violenţei în rândul copiilor şi adolescenţilor rămâne temă de discuţie frecventă, în special pe fundalul unor incidente de o violenţă extremă, cum ar fi luptele, implicarea adolescenţilor în crime, furturi sau violenţă sexuală. Natan [15] susţine că actualmente în mass-media există multe rapoarte cu privire la violenţa între adolescenţi, în general, şi cu privire la violenţa în şcoli, în special. Cu toate acestea, esenţa problemei nu este neapărat în aceste cazuri extreme, dar în implicarea şi expunerea zilnică a adolescenţilor la violenţă de diferite niveluri de severitate, cum ar fi tachinare, înjurături, ameninţări, boicoturi, vandalism, jaf, îmbrânceli şi lupte.

Cuvinte-cheie
violence, aggressive, teenagers, school, achievement,

security of students, behavior.