Modelarea ca tehnologie didactică de formare a premiselor citirii şi scrierii în preşcolaritate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
759 58
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 01:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.29.015.3 (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014)
SM ISO690:2012
CEMORTAN, Stela. Modelarea ca tehnologie didactică de formare a premiselor citirii şi scrierii în preşcolaritate. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 53-59. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Modelarea ca tehnologie didactică de formare a premiselor citirii şi scrierii în preşcolaritate
CZU: 373.29.015.3

Pag. 53-59

Cemortan Stela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 4 septembrie 2015


Rezumat

Autoarea susţine că unul dintre cele mai importante obiective ale socializării copiilor de vârstă timpurie este pregătirea lor pentru şcoală. Acest obiectiv poate fi realizat cu succes prin utilizarea de către cadrele didactice a metodei modelării. Această metodă contribuie la stabilirea unei linii de continuitate între activitatea de joc şi cea de învăţare. Utilizarea corectă a acestei metode contribuie direct la formarea maturităţii şcolare, la dezvoltarea atenţiei, perceperii, a proceselor de analiză şi sinteză şi a gândirii logice.

The author argues that one of the most important objectives of the socialization of children of early age is their preparation for school. This objective can be achieved successfully by teachers using the modeling method. This method helps to establish a line of continuity between the game and learning activities. The proper use of this method directly contributes to the formation of school maturity, to the development of attention, perception, analysis and synthesis processes and logical thinking.

Cuvinte-cheie
vârstă timpurie, maturitate şcolară,

metoda modelării.