Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
888 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-26 13:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.011.33 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2005) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir. Conceptualizarea optimizării/dezvoltării
curriculumului educaţional. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 3-9. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.011.33 | ||||||
Pag. 3-9 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema privind optimizarea/dezvoltarea curriculumului educaţional şi sunt formulate următoarele prevederi conceptuale: • Optimizarea/dezvoltarea curriculumului face parte dintr-un demers mai larg – proiectarea şi implementarea curriculumului educaţional, realizând anumite funcţii specifice acestora. • Optimizarea/dezvoltarea curriculumului poate fi privită ca teorie, ca principiu şi ca modalitate de asigurare a calităţii
documentelor curriculare, dar şi a procesului educaţional.
• Optimizarea/dezvoltarea curriculumului reprezintă o condiţie determinantă în asigurarea calităţii curriculumului
educaţional. În acelaşi timp, eficienţa procesului de optimizare/dezvoltare este determinată, la rândul său, de condiţii
psihosociale, educaţionale, logistice. • Optimizarea/dezvoltarea curriculumului educaţional este un proces continuu determinat de nevoi şi tendinţele evoluţiei învăţământului pe plan internaţional şi cel naţional. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogie, ştiinţe ale educaţiei, activitate educaţională, optimizare, dezvoltare, proiectare, curriculum, conceptualizare. |
||||||
|