Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
800 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-18 18:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.774:621.397.13 (1) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (788) |
Electrotehnică (1153) |
SM ISO690:2012 MORARU, Diana. Audienţa TV şi tendinţe noi în sectorul mediatic. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2014, nr. 3(73), pp. 30-33. ISSN 1814-3199. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) | ||||||
Numărul 3(73) / 2014 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.774:621.397.13 | ||||||
Pag. 30-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul vizează problematica dezvoltării sectorului audiovizual în Republica Moldova din perspectiva transformărilor înregistrate în funcţionarea sistemului mediatic. Sunt examinate schimbările intervenite în configuraţia audiovizualului şi impactul acestora asupra dinamicii de structurare a audienţei tv. O atenţie aparte este acordată elucidării particularităţilor tipologice ale posturilor de televiziune naţionale în contextul alinierii la standardele mediatice europene. Sunt evidenţiate trăsăturile definitorii ale televiziunilor gratuite şi posturilor de televiziune cu plată (cu abonament). Acestea din urmă se bucură de o creştere semnificativă a preferinţelor publicului şi denotă posibilităţi reale de personalizare a opţiunilor telespectatorilor. Fenomenul respectiv, se argumentează în articol, va evolua spre un cadru complex, cu un spectru mult mai amplu de programe TV oferite unei audienţe tot mai diversificate. |
||||||
Cuvinte-cheie standarde europene în mass-media din Republica Moldova, programe TV, audienţă mass-media, televiziune cu plată., politici mediatice, servicii media audiovizuale |
||||||
|