Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1960 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 20:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.356.2+37.018.1 (15) |
Structură socială. Societatea ca sistem social (976) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
SM ISO690:2012 CALANCEA, Veaceslav. Rolul climatului familial în educaţia personalităţii. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2014, nr. 1-2, pp. 57-66. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 1-2 / 2014 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.356.2+37.018.1 | ||||||
Pag. 57-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi, familia are nevoie de răspunsuri specifi ce şi adecvate la provocările de adaptabilitate, coeziune, creativitate, competenţă, efi cienţă în organizarea vieţii de familie şi în educaţia copiilor. Comportamentul parental promovat în familie, stilurile educaţionale folosite de membrii ei, au o infl uenţă directă asupra personalităţii
copilului de dezvoltare, în special, cu privire la formarea imaginii de sine, stima de sine, momente importante pentru adaptarea socială a copiilor, în special, adaptarea
şcolară. |
||||||
Cuvinte-cheie adaptare, anxietate, educaţie, familie, motivaţie, personalitate, aspiraţie, autoapreciere, comuinicare, copil, frică, frustrare, societate. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Calancea, V.</dc:creator> <dc:date>2014-07-07</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Astăzi, familia are nevoie de răspunsuri specifi ce şi adecvate la provocările de adaptabilitate, coeziune, creativitate, competenţă, efi cienţă în organizarea vieţii de familie şi în educaţia copiilor. Comportamentul parental promovat în familie, stilurile educaţionale folosite de membrii ei, au o infl uenţă directă asupra personalităţii copilului de dezvoltare, în special, cu privire la formarea imaginii de sine, stima de sine, momente importante pentru adaptarea socială a copiilor, în special, adaptarea şcolară.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>Today the family is required specific and appropriate responses at time challenges of adaptability, cohesion, creativity, competence, efficiency in the organization of family life and children education. Parental behavior promoted in family, educational styles used by them, have direct influence on the development child’s personality, especially on the formation of self-image, self-esteem, important moments for social adaptation of children, in particular - to adapt to school.</dc:description> <dc:source>Psihologie, revista ştiinţifico-practică (1-2) 57-66</dc:source> <dc:subject>adaptare</dc:subject> <dc:subject>anxietate</dc:subject> <dc:subject>educaţie</dc:subject> <dc:subject>familie</dc:subject> <dc:subject>motivaţie</dc:subject> <dc:subject>personalitate</dc:subject> <dc:subject>aspiraţie</dc:subject> <dc:subject>autoapreciere</dc:subject> <dc:subject>comuinicare</dc:subject> <dc:subject>copil</dc:subject> <dc:subject>frică</dc:subject> <dc:subject>frustrare</dc:subject> <dc:subject>societate.</dc:subject> <dc:title>Rolul climatului familial în educaţia personalităţii</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>