Mecanisme ale intervenţiei în contextul asistenţei psihologice în caz de tulburări emoţionale la copiii cu dizabilităţi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1464 26
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-20 20:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.762:37.013.42 (2)
Psihologie (3362)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3882)
SM ISO690:2012
CUCER, Angela. Mecanisme ale intervenţiei în contextul asistenţei psihologice în caz de tulburări emoţionale la copiii cu dizabilităţi. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2015, nr. 1-2, pp. 66-73. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 1-2 / 2015 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Mecanisme ale intervenţiei în contextul asistenţei psihologice în caz de tulburări emoţionale la copiii cu dizabilităţi
CZU: 159.922.762:37.013.42

Pag. 66-73

Cucer Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 14 august 2015


Rezumat

Soluţionarea problemelor emoţionale la copiii de vârstă preşcolară cu dizabilităţi necesită o asistenţă psihologică calificată, bazată pe legităţile de dezvoltare a copilului în condiţii normale, pe mecanisme ce stau la baza apariţiei emoţiilor şi mecanisme ale intervenţiei psihologice. În acest articol sunt descrise unele mecanisme ale intervenţiei psihologice în caz de tulburări emoţionale la copiii cu dizabilităţi.

The solving of problems of children with disabilities requires a qualified psychological assistance, based on the rules of normal child’s development, on the mechanisms underlying the emergence of emotions and the mechanisms of intervention in the context of psychological assistance. This paper describes the mechanisms of intervention in the context of psychological assistance in case of emotional disorders of children with disabilities.

Cuvinte-cheie
mecanisme, asistenţă psihologică, tulburări emoţionale, copii cu dizabilităţi,

intervenţie psihologică.