Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1772 126 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 13:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9:37.015.3 (5) |
Psihologie (3368) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
SM ISO690:2012 OTOMEGA, Iulia-Mihaela. Efectul fenomenului de anxietate socială asupra reuşitei şcolare la adolescenţi. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2015, nr. 1-2, pp. 11-18. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 1-2 / 2015 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9:37.015.3 | ||||||
Pag. 11-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actualmente, fenomenul anxietăţii sociale este des întâlnit la adolescenţi şi totuşi, este un fenomen destul de precar studiat în literatura de specialitate autohtonă. Acest fenomen, în mediul şcolar, are un impact negativ de a diminua interesul pentru
activităţile şcolare, reieşit din mediile obţinute la examenul de bacalaureat. În acest studiu ne-am propus să studiem, atât la nivel teoretic, cât şi practic impactul anxietăţii sociale asupra reuşitei şcolare la elevi. Am examinat frecvenţa prin care anxietatea
socială este unul din factorii primordiali ai eşecului şcolar, şi am evidenţiat impactul negativ al anxietăţii sociale asupra adolescenţilor. |
||||||
Cuvinte-cheie anxietate socială, reuşită şcolară, adolescenți. |
||||||
|