Stiluri cognitive şi anxietatea
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1576 334
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 20:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.923.2./3 (1)
Psihologie (3327)
SM ISO690:2012
TOMA, Natalia. Stiluri cognitive şi anxietatea. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 197-204. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Stiluri cognitive şi anxietatea
CZU: 159.923.2./3

Pag. 197-204

Toma Natalia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 5 august 2015


Rezumat

În articol sunt supuse analizei diferite abordări cu privire la stilurile cognitive şi la stilurile de învăţare, accentul fiind pus pe stilul convergent şi stilul divergent, pe stilul activ şi stilul reflexiv. Totodată, este analizată interconexiunea dintre anxietate şi stilurile cognitive.

In this article there are analyzed different approaches referring to cognitive styles and learning styles, the emphasis being on convergent and divergent style, active and reflective style. Also there is analyzed the interconnection between anxiety and cognitive styles.

Cuvinte-cheie
stiluri cognitive, stil convergent, stil divergent, stil activ, stil reflexiv, stil teoretic, stil pragmatic, control cognitiv.,

stiluri de învăţare, anxietate