Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
831 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 14:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.011.33:004 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4173) |
SM ISO690:2012 КАЛОНТАРОВ, Юрий. Некоторые подходы к оцениванию результатов обучения студентов с использованием информационных технологий . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 154-159. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.011.33:004 | ||||||
Pag. 154-159 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol autorul încearcă să fundamenteze teoretic, dar şi metodologic, un model de evaluare a rezultatelor învăţării
în baza tehnologiilor informaţionale.
Modelul propus se axează pe următoarele abordări: teoria calităţii în educaţie, teoria monitorizării în educaţie, teorii
ale învăţării, teoria docimologică.
Accentul este pus pe determinarea locului calităţii şi pe monitoringul calităţii în procesul de evaluare a rezultatelor
şcolare prin intermediul tehnologiilor informaţionale. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, monitorizare, calitate, tehnologii informaţionale, informatizare. |
||||||
|