Некоторые подходы к оцениванию результатов обучения студентов с использованием информационных технологий
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
831 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 14:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.011.33:004 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4173)
SM ISO690:2012
КАЛОНТАРОВ, Юрий. Некоторые подходы к оцениванию результатов обучения студентов с использованием информационных технологий . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 154-159. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Некоторые подходы к оцениванию результатов обучения студентов с использованием информационных технологий
CZU: 378.011.33:004

Pag. 154-159

Калонтаров Юрий
 
Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 5 august 2015


Rezumat

În articol autorul încearcă să fundamenteze teoretic, dar şi metodologic, un model de evaluare a rezultatelor învăţării în baza tehnologiilor informaţionale. Modelul propus se axează pe următoarele abordări: teoria calităţii în educaţie, teoria monitorizării în educaţie, teorii ale învăţării, teoria docimologică. Accentul este pus pe determinarea locului calităţii şi pe monitoringul calităţii în procesul de evaluare a rezultatelor şcolare prin intermediul tehnologiilor informaţionale.

This article puts into discussion the theoretical and methodological background of a model of learning outcomes assessment based on informational technologies. The proposed model focuses on the following approaches: the quality theory in education, the theory of monitoring in education, learning theories, the docimology theory. The emphasis is on determination of the place of quality and quality monitoring in the evaluation of educational outcomes through informational technologies.

Cuvinte-cheie
evaluare, monitorizare, calitate,

tehnologii informaţionale,

informatizare.