Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1120 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 15:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923.2/.3+37.03 (1) |
Psihologie (3362) |
Educație (14220) |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa, POPA, Natalia. Unele repere teoretice privind autoeducaţia în contextul devenirii personalităţii . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 64-70. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923.2/.3+37.03 | ||||||
Pag. 64-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autoeducaţia reprezintă un proces de conştientizare a necesităţii de a dezvolta propria personalitate, de a valorifica
potenţialul creator printr-un efort suplimentar orientat spre întregirea registrului de calităţi pozitive ale personalităţii. Au
fost analizate următoarele aspecte: cunoaşterea de sine, evaluarea de sine, automodelarea, autocontrolul, autodisciplinarea,
autodepăşirea şi autoreglarea. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, autoeducaţie, personalitate, competenţă, cunoaştere de sine, autoperfecţionare, autodezvoltare, autocontrol, autoreglare, automodelare, autodisciplinare, autoconducere, autocorecţie, autopedepsire, autorealizare. |
||||||
|