Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1072 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-03 18:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.2 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
Psihologie (3327) |
SM ISO690:2012 CALLO, Tatiana, PASCARI, Valentina. Funcţionalitatea în educaţie: sens şi necesitate
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 8-12. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
CZU: 37.015.3+159.922.2 | |||||
Pag. 8-12 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Titlul acestui articol nu este o asociere aleatorie de cuvinte, ci este materializarea unei idei ce stăpâneşte pedagogia
actuală. Titlul, poate mai puţin clar la prima vedere, ne cere, pentru a facilita acceptarea lui, să dezvăluim explicativ
gândul formulat. Actualmente, traversarea ştiinţifică a funcţionalităţii în pedagogie, în căutarea esenţei sale aplicative,
generează o viziune care să cuprindă cât mai mult din spaţiul fenomenului respectiv. Aşa se face că epistemologia vine
cu unele recomandări de inventariere a analizelor de durată medie, judecând „etajele” medii ale funcţionalităţii. |
|||||
Cuvinte-cheie funcţionalitate, funcţionalism, posibilităţi, adaptare la mediu, necesitate, rol, utilitate, utilizare. |
|||||
|