Funcţionalitatea în educaţie: sens şi necesitate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1072 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-03 18:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.922.2 (3)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
Psihologie (3327)
SM ISO690:2012
CALLO, Tatiana, PASCARI, Valentina. Funcţionalitatea în educaţie: sens şi necesitate . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 8-12. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Funcţionalitatea în educaţie: sens şi necesitate
CZU: 37.015.3+159.922.2

Pag. 8-12

Callo Tatiana1, Pascari Valentina2
 
1 Consiliul Naţional pentru Acreditare şi Atestare,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 3 august 2015


Rezumat

Titlul acestui articol nu este o asociere aleatorie de cuvinte, ci este materializarea unei idei ce stăpâneşte pedagogia actuală. Titlul, poate mai puţin clar la prima vedere, ne cere, pentru a facilita acceptarea lui, să dezvăluim explicativ gândul formulat. Actualmente, traversarea ştiinţifică a funcţionalităţii în pedagogie, în căutarea esenţei sale aplicative, generează o viziune care să cuprindă cât mai mult din spaţiul fenomenului respectiv. Aşa se face că epistemologia vine cu unele recomandări de inventariere a analizelor de durată medie, judecând „etajele” medii ale funcţionalităţii.

The title of this article is not a random combination of words, it is the materialization of an idea that rules over current pedagogy. The title, perhaps less obvious at first glance, requires us, to facilitate his acceptance, explanatory disclose formulated thought. Currently, scientific crossing of the functionality in pedagogy, in seeking its applied essence, generates a vision that includes as much of the space phenomenon. That is why the epistemology comes with some recommendations for medium term inventory analysis, judging average "levels" of functionality.

Cuvinte-cheie
funcţionalitate, funcţionalism, posibilităţi, adaptare la mediu, necesitate, rol, utilitate,

utilizare.