Conţinutul şi importanţa studierii micromediului de marketing al întreprinderii pe piaţa imobilului locativ
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1652 212
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 08:44
SM ISO690:2012
ROTARU, Olesea, CHIRIAC, Lilia. Conţinutul şi importanţa studierii micromediului de marketing al întreprinderii pe piaţa imobilului locativ. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2014, nr. 7(77), pp. 156-165. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 7(77) / 2014 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Conţinutul şi importanţa studierii micromediului de marketing al întreprinderii pe piaţa imobilului locativ

Pag. 156-165

Rotaru Olesea, Chiriac Lilia
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 iulie 2015


Rezumat

Mediul de marketing al întreprinderii reprezintă totalitatea factorilor, agenţilor şi tipurilor de comportament în cadrul şi sub influenţa cărora îşi desfăşoară activitatea întreprinderea. Mediul de marketing al întreprinderii are două componente: micromediul de marketing şi macromediul de marketing. El apare ca o totalitate de oportunităţi şi riscuri, de care vor depinde ulterior performanţele companiei. Micromediul include: furnizorii, intermediarii, concurenţii şi organismele publice. Specialiştii în marketing trebuie să acorde o atenţie specială acestor factori şi fiecare nou produs sau program de marketing are şanse mai mari de succes dacă se ţine cont de aceşti factori.

Marketing environment of the company includes all factors, agents and types of behavior within and under the influence of which the organization operates. It has two components: microenvironment and microenvironment, and appears as a totality of opportunities and risks that will influence the performance of the company. Microenvironment includes: suppliers, intermediaries, competitors and the public organizations. Marketers should pay special attention to these factors, and every new product or new marketing program has real chances to be successful.

Cuvinte-cheie
piaţă, piaţă imobiliară, evoluţie, furnizori, clienţi,

marketing, business,

mediu de marketing, mediu intern de marketing, mediu extern de marketing, micromediu de marketing, organisme publice, intermediari, concurenţă etc.