Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1652 212 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 08:44 |
SM ISO690:2012 ROTARU, Olesea, CHIRIAC, Lilia. Conţinutul şi importanţa studierii micromediului de marketing al întreprinderii pe piaţa imobilului locativ. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2014, nr. 7(77), pp. 156-165. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(77) / 2014 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
Pag. 156-165 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mediul de marketing al întreprinderii reprezintă totalitatea factorilor, agenţilor şi tipurilor de comportament în cadrul şi sub influenţa cărora îşi desfăşoară activitatea întreprinderea. Mediul de marketing al întreprinderii are două componente: micromediul de marketing şi macromediul de marketing. El apare ca o totalitate de oportunităţi şi riscuri, de care vor depinde ulterior performanţele companiei. Micromediul include: furnizorii, intermediarii, concurenţii şi organismele publice. Specialiştii în marketing trebuie să acorde o atenţie specială acestor factori şi fiecare nou produs sau program de marketing are şanse mai mari de succes dacă se ţine cont de aceşti factori. |
||||||
Cuvinte-cheie piaţă, piaţă imobiliară, evoluţie, furnizori, clienţi, marketing, business, mediu de marketing, mediu intern de marketing, mediu extern de marketing, micromediu de marketing, organisme publice, intermediari, concurenţă etc. |
||||||
|