Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1009 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 21:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004 (83) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 PAXIMADI, Elena. Calculatorul - instrument eficient de comunicare în procesul de predare-învăţare. In: Meridian Ingineresc, 2014, nr. 3, pp. 35-37. ISSN 1683-853X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Meridian Ingineresc | ||||||
Numărul 3 / 2014 / ISSN 1683-853X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004 | ||||||
Pag. 35-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această lucrare oferă o descriere a aplicaţiei Deplhi cu ajutorul căruia se determină distanţa prin intermediul softului educaţional. Formarea şi dezvoltarea mediului informativ-congnitiv în baza utilizării tehnologiilor informative de comunicare trebuie să se bazeze pe respectarea principiilor didactice generale, ţinând cont
de particularităţile psihologică-pedagogice ale comunicării informaţionale, de potenţialul pedagogic al mijloacelor informative. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Paximadi, E.</creatorName> <affiliation>Academia Militară a Forţelor Armate “Alexandru cel Bun”, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Calculatorul - instrument eficient de comunicare în procesul de predare-învăţare</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2014</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1683-853X</relatedIdentifier> <subjects> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.02:004</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2014-12-17</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Această lucrare oferă o descriere a aplicaţiei Deplhi cu ajutorul căruia se determină distanţa prin intermediul softului educaţional. Formarea şi dezvoltarea mediului informativ-congnitiv în baza utilizării tehnologiilor informative de comunicare trebuie să se bazeze pe respectarea principiilor didactice generale, ţinând cont de particularităţile psihologică-pedagogice ale comunicării informaţionale, de potenţialul pedagogic al mijloacelor informative.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>This paper provides a description of application Deplhi, which determines the distance with usage of educational software. The formation and development environment based on cognitive information-communication using information technologies must be based on the principles of general staff, taking into account the psychological-pedagogical peculiarities of informational communication, pedagogical potential of informative resources.</description> <description xml:lang='fr' descriptionType='Abstract'>Cette oeuvre offre une description de l’application Delph à l’aide de laquelle on détermine la distance par l’intermédiaire du soft éducationnel. La formation et le développement du milieu informatif cognitif en vertu de l’utilisation des technologies informatives de communication doivent se baser sur le respect des principes didactiques généraux en tenant compte des particularités psychopédagogiques de la communication informationnelle, du potentiel pédagogique des moyens informatifs.</description> <description xml:lang='ru' descriptionType='Abstract'>Статья содержит описание приложений Deplhi, которое определяет расстояние с использованием образовательных программ. Формирование и среду разработки на основе когнитивного информационно-kоммуникационных использованием информационных технологий должно основываться на общих принципах обучения, с учетом психолого-педагогической особенности информационного общения, педагогического потенциала информационных ресурсов.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>