Considerații privind metodologia receptării operelor dramatice în şcoală
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
990 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 08:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
821-2.09:37 (1)
Literatura limbilor individuale și a familiilor de limbi (2969)
Educație (14210)
SM ISO690:2012
ŞCHIOPU, Constantin. Considerații privind metodologia receptării operelor dramatice în şcoală. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 1(45), pp. 42-46. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(45) / 2015 / ISSN 1811-5470

Considerații privind metodologia receptării operelor dramatice în şcoală
CZU: 821-2.09:37

Pag. 42-46

Şchiopu Constantin
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 26 mai 2015


Rezumat

În articol este abordată problema metodologică de receptare a operelor dramatice în şcoală. Se insistă mai întâi asupra trăsăturilor definitorii ale genului dramatic și ale speciilor acestuia, scoțându-se în evidență caracteristicile structurale a lui atât la nivel formal, cât și ficțional. Totodată sunt relevate anumite dificultăți atestate în procesul receptării operelor dramatice, anumite etape de valorificare a textului dramatic. Sunt propuse procedee de lucru ce pot fi utilizate în procesul receptării operelor dramatice.

There is emphasised the literary-artistic education methodology problem of students during the process of dramatic texts reception. It is insisted on defining the characteristics of dramaticgeus and species of it, emphasizing formal and fictional structure characteristics. There are also suggested some work procedures that can be used during the process of recepting dramatic texts.

Cuvinte-cheie
operă dramatică, receptare, valorificare, educaţie literar-artistică, elev, metodologie, procedeu, competenţă.