Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
990 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 08:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
821-2.09:37 (1) |
Literatura limbilor individuale și a familiilor de limbi (2969) |
Educație (14210) |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Constantin. Considerații privind metodologia receptării operelor dramatice în şcoală. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 1(45), pp. 42-46. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(45) / 2015 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 821-2.09:37 | ||||||
Pag. 42-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema metodologică de receptare a operelor dramatice în şcoală. Se insistă mai întâi asupra trăsăturilor definitorii ale genului dramatic și ale speciilor
acestuia, scoțându-se în evidență caracteristicile structurale a lui atât la nivel formal, cât și ficțional. Totodată sunt relevate anumite dificultăți atestate în procesul receptării operelor
dramatice, anumite etape de valorificare a textului dramatic. Sunt propuse procedee de lucru ce pot fi utilizate în procesul receptării operelor dramatice. |
||||||
Cuvinte-cheie operă dramatică, receptare, valorificare, educaţie literar-artistică, elev, metodologie, procedeu, competenţă. |
||||||
|