Sisteme psihopedagogice de formare la elevi a atitudinii civice active şi a competenţelor de incluziune socială în cadrul disciplinelor socioumane
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
756 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 13:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.017.4 (36)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
SM ISO690:2012
CARA, Angela. Sisteme psihopedagogice de formare la elevi a atitudinii civice active şi a competenţelor de incluziune socială în cadrul disciplinelor socioumane. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 4, pp. 3-7. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4 / 2014 / ISSN 1811-5470

Sisteme psihopedagogice de formare la elevi a atitudinii civice active şi a competenţelor de incluziune socială în cadrul disciplinelor socioumane
CZU: 37.017.4

Pag. 3-7

Cara Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 15 mai 2015


Rezumat

Articolul este consacrat rezultatelor obţinute de cercetătorii sectorului Educaţie Socioumană în cadrul proiectului instituţional: Sisteme psihopedagogice de formare a atitudinii civice active şi a competenţelor de incluziune socială la elevi în cadrul disciplinelor socioumane, în perioada 2011-2014.

The article reflects the results obtained by the staff of the sector Social Department within the instituional project: The forming of active citizenship and skills of social inclusion of pupils within the social-humanity subjects which was carried out in the period of 2011-2014.

Cuvinte-cheie
cetățenie activă,

educaţie socială şi financiară, discipline socioumane.