Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
897 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-03-03 16:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
621.431.7(498) (1) |
Motoare termice (cu excepția motoarelor cu abur) (84) |
SM ISO690:2012 LEVENTE, B., LELEA, D., BÎRSAN, Nicolae. Stand pentru estimare experimentală a efectelor utilizării hidrogenului în motoarele cu ardere internă. In: Problemele Energeticii Regionale, 2015, nr. 1(27), pp. 71-79. ISSN 1857-0070. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Problemele Energeticii Regionale | ||||||
Numărul 1(27) / 2015 / ISSN 1857-0070 | ||||||
|
||||||
CZU: 621.431.7(498) | ||||||
Pag. 71-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Majorarea preţului la combustibil are ca urmare sporirea interesului către tipuri noi de combustibili utilizaţi în motoarele cu ardere internă (MAI), inclusiv şi problemei utilizării în aceste scopuri a hidrogenului. Injectarea HHO în Mai conduce la micşorarea consumului de combustibil (până la 40%) şi crearea a unor condiţii mai favorabile a motorului, inclusiv majorarea duratei de viaţă. Totuşi, pentru a obţine rezultate măsurabile şi veridice privind impactul utilizării noilor combustibili în Mai este necesar de efectuat cercetări suplimentare în acest domeniu. La Universitatea Politehnica din Timişoara s-a realizat un proiect de cercetare, a cărui obiectiv a constat în obţinerea informaţiei credibile privitor la impactul utilizării injecţiei HHO în MAI, ca urmare a cercetării proceselor condiţionate de injecţie şi elaborarea recomandărilor privitor la sporirea eficienţei generării HHO, de exemplu prin metoda de electroliză, inclusiv şi la bordul automobilului. S-a demonstrat, că la consumuri mici de combustibil, până la unu litru pe minut a motorului cu volumul cilindrilor de 1500 cm3 injecţia HHO contribuie la îmbunătăţirea regimului de funcţionare a MAI, inclusiv şi a majorării duratei de exploatare a uleiului motorului.
|
||||||
Cuvinte-cheie motor cu ardere internă, oxihidrogenul, ştand. |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-36081</doi_batch_id> <timestamp>1713491194</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Problemele Energeticii Regionale</full_title> <issn media_type='print'>18570070</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2015</year> </publication_date> <issue>1(27)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Stand pentru estimare experimentală a efectelor utilizării hidrogenului în motoarele cu ardere internă</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>B.</given_name> <surname>Levente</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>D.</given_name> <surname>Lelea</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Nicolae</given_name> <surname>Bîrsan</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2015</year> </publication_date> <pages> <first_page>71</first_page> <last_page>79</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>