Consideraţii generale privind definirea calităţii produselor şi serviciilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1066 92
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 22:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.6:338.518 (2)
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (138)
Preț. Formarea prețului. Costuri (106)
SM ISO690:2012
VOICU, Ovidiu. Consideraţii generale privind definirea calităţii produselor şi serviciilor. In: Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice, 2014, nr. 2, pp. 105-110. ISSN 1857-3630.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1857-3630 /ISSNe 1857-3630

Consideraţii generale privind definirea calităţii produselor şi serviciilor
CZU: 005.6:338.518
JEL: M110, M50, M30

Pag. 105-110

Voicu Ovidiu
 
Institutul Naţional de Cercetări Economice al AŞM
 
Disponibil în IBN: 28 aprilie 2015


Rezumat

Acest articol relatează despre principalele evoluţii ale conceptului calităţii. Calitatea produselor şi problemele legate de realizarea acesteia i-au preocupat pe oameni cu mult timp în urmă. După unii autori, cuvântul “calitate” sau “qualitas” îşi are originea în latinescul “qualis”, care are sensul de a fi. În acest articol autorul va relata viziunea sa proprie asupra importanţei şi necesităţii conceptului calităţii.

Cuvinte-cheie
Calitatea produselor, strategii de produs, managementul calităţii.