Benchmarkingul – metodă modernă de gestiune a situaţiilor de criză
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1259 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-12 01:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.13.017:658.5 (2)
Probleme generale ale comerțului. Piața (803)
Planificarea și organizarea producției. Proiectare, construcție. Conducerea și controlul producției (57)
SM ISO690:2012
BĂNCILĂ, Natalia. Benchmarkingul – metodă modernă de gestiune a situaţiilor de criză . In: Economica, 2011, nr. 2(76), pp. 100-104. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 2(76) / 2011 / ISSN 1810-9136

Benchmarkingul – metodă modernă de gestiune a situaţiilor de criză
CZU: 339.13.017:658.5

Pag. 100-104

Băncilă Natalia1, 2
 
1 Academia de Studii Economice din Moldova,
2 Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

Criza, sub orice formă de manifestare a ei, întotdeauna implică necesitatea efectuarii unor transformări la întreprindere, transformări care pot atinge toate procesele din cadrul activităţii ei. Schimbările economico-sociale, acutizarea concurenţei, accelerarea renovării tehnicii şi tehnologiilor etc. – toate acestea necesită din partea întreprinderii o intensificare a eforturilor orientate spre adaptarea la noile condiţii, deoarece ele pot conduce la creşterea pericolului de apariţie a crizei. Ca acest lucru să nu să se întâmple, întreprinderea este obligată să utilizeze cele mai efective metode de cercetare şi analiză, una dintre acestea fiind benchmarkingul.

Crisis, in any form of expression, always involves the need for changes in the company, changes which are capable to reach all the processes in its work. Economic and social changes, sharpening competition, accelerating changes in technique and technology, etc. – all these factors require the company to intensify its efforts aimed at adapting to new conditions, as they may increase the danger of occurrence of the crisis at the company. As this does not happen, the company is forced to use the most effective methods of research and analysis, one of them is benchmarking.