Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
845 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-04 14:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.025:81'243 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2562) |
Lingvistică. Limbi (5015) |
SM ISO690:2012 AGAFIŢĂ, Maria, TALPĂ, Aliona. Dezvoltarea competenţelor comunicative în cadrul lecţiilor de limbă străină prin intermediul proiectului. In: Economica, 2011, nr. 1(75), pp. 139-144. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 1(75) / 2011 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.025:81'243 | ||||||
Pag. 139-144 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abordarea comunicativă în predarea limbilor
străine reprezintă, în etapa actuală, un punct
culminant al dezbaterilor dintre profesori. În vederea
promovării unei instruiri active şi comunicative prin
intermediul descoperirilor dinamice, centrate pe
student, care trebuie să înveţe să înţeleagă, să facă, să
evalueze, să demonstreze, să analizeze, să emită
concluzii, profesorii de limbi străine (şi nu numai ei)
pot utiliza proiectul, care este în prezent considerat
una dintre cele mai moderne tehnici în predare.
Această metodă cuprinde patru etape: 1) de pregătire,
2) de realizare, 3) de prezentare, 4) de evaluare.
Utilizând această metodă la lecţii, studenţii vor obţine
autonomie, abilităţi de lucru în grup, abilităţi de
comunicare şi, cel mai important, vor acumula
cunoştinţe.
|
||||||
|