Dezvoltarea competenţelor comunicative în cadrul lecţiilor de limbă străină prin intermediul proiectului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
845 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-04 14:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.025:81'243 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2562)
Lingvistică. Limbi (5015)
SM ISO690:2012
AGAFIŢĂ, Maria, TALPĂ, Aliona. Dezvoltarea competenţelor comunicative în cadrul lecţiilor de limbă străină prin intermediul proiectului. In: Economica, 2011, nr. 1(75), pp. 139-144. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 1(75) / 2011 / ISSN 1810-9136

Dezvoltarea competenţelor comunicative în cadrul lecţiilor de limbă străină prin intermediul proiectului
CZU: 378.025:81'243

Pag. 139-144

Agafiţă Maria, Talpă Aliona
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

Abordarea comunicativă în predarea limbilor străine reprezintă, în etapa actuală, un punct culminant al dezbaterilor dintre profesori. În vederea promovării unei instruiri active şi comunicative prin intermediul descoperirilor dinamice, centrate pe student, care trebuie să înveţe să înţeleagă, să facă, să evalueze, să demonstreze, să analizeze, să emită concluzii, profesorii de limbi străine (şi nu numai ei) pot utiliza proiectul, care este în prezent considerat una dintre cele mai moderne tehnici în predare. Această metodă cuprinde patru etape: 1) de pregătire, 2) de realizare, 3) de prezentare, 4) de evaluare. Utilizând această metodă la lecţii, studenţii vor obţine autonomie, abilităţi de lucru în grup, abilităţi de comunicare şi, cel mai important, vor acumula cunoştinţe.

L’approche communicative dans l’enseignement des langues étrangères est de nos jours un point exquis des débats entre les professeurs. En vue de la promotion d’une instruction active et communicative par l’intermédiaire des découvertes dynamiques centrées sur l’étudiant qui doit savoir comprendre, réaliser, apprécier, démontrer, analyser, faire des conclusions, les professeurs de langues étrangères et non seulement eux, peuvent utiliser le projet, qui est aujourd’hui considéré comme une des plus actuelles techniques dans le processus de l’enseignement- apprentissage. Cette méthode comprend quatre étapes: 1. l’étape de préparation; 2. l’étape de réalisation; 3. l’étape de présentation des communications; 4. l’étape d’évaluation. En utilisant cette méthode dans le cadre des cours, les étudiants vont obtenir de l’autonomie, des habiletés de travail en groupe, des compétences communicatives et le plus important, ils vont acquérir des connaissances.