Sistemul de indicatori echilibraţi:realizarea sinergetică a strategiei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
819 19
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-25 09:35
SM ISO690:2012
RADOV, Mariana. Sistemul de indicatori echilibraţi:realizarea sinergetică a strategiei. In: Economica, 2010, nr. 2(72), pp. 34-40. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 2(72) / 2010 / ISSN 1810-9136

Sistemul de indicatori echilibraţi:realizarea sinergetică a strategiei

Pag. 34-40

Radov Mariana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Acest articol reflectă o trecere succintă în revistă a conceptelor esenţiale, legate de elaborarea unui sistem de indicatori echilibraţi la întreprindere. Ideea fundamentală constă în necesitatea implementării în condiţiile actuale de instabilitate economică şi concurenţă acerbă, a unui astfel de sistem, destinat să asigure echilibrul şi sinergia în procesul de realizare a strategiei. Subiectul dat este abordat pe calea elaborării sistemului de indicatori clasificaţi în patru grupe Pieţe/Clienţi, Procese şi principale: Finanţe, Instruire/Dezvoltare, între care să existe o corelaţie bine definită şi care să-i motiveze pe toţi angajaţii în vederea obţinerii rezultatelor performante. Articolul reliefează beneficiile şi dificultăţile implementării sistemului respectiv, precum şi un model al aplicării acestuia la întreprinderile ce activează în ramura publicităţii exterioare.

This article is a quick review of key concepts in the balanced scorecard system. The core idea is that in these days of economic instability and fierce competition, there is a need to implement such a system, which will ensure the balance and the synergy throughout strategy implementation process. This subject is examined via balanced scorecard implementing through four key-groups of indicators: Finance, Markets/Customers, Processes and Training/Development. Between those groups must be a well- defined correlation which will help all the employees to be motivated in their performance achievement. The article highlights the benefits and challenges of implementing balanced scorecard system and offers an application model for outdoor advertising industry.