Aspecte de marketing ale esenţei politicii de produs a întreprinderii vinicole
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1461 200
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 10:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:663.2(478) (3)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
Vin. Producerea vinului. Oenologie (442)
SM ISO690:2012
ARICOVA, Zinovia, GHENOVA, Svetlana. Aspecte de marketing ale esenţei politicii de produs a întreprinderii vinicole. In: Economica, 2014, nr. 4(90), pp. 20-27. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 4(90) / 2014 / ISSN 1810-9136

Aspecte de marketing ale esenţei politicii de produs a întreprinderii vinicole
CZU: 339.138:663.2(478)
JEL: M31

Pag. 20-27

Aricova Zinovia, Ghenova Svetlana
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2015


Rezumat

Acest articol ştiinţific are ca obiective relevarea importanţei şi determinarea interrelaţiei logice a elementelor constitutive ale unei politici eficiente a producţiei, promovată de întreprinderile vinicole moderne. Este prezentată analiza comparativă a definiţiilor politicii de produs a întreprinderii, elaborată de ştiinţa contemporană a marketingului. Principala idee a prezentei publicaţii constă în cercetarea şi dezvoltarea esenţei marketingului politicii de promovare a producţiei ca instrument-cheie a managementului întreprinderii vinicole moderne. A fost construit un model structural al componentelor marketingului politicii de produs. Implementarea în activitatea întreprinderilor vinicole din Republica Moldova a metodelor de abordare prezentate în articol va permite efectuarea analizei juste a eficienţei politicii de produs.

The scientific publication is devoted to revealing the importance and definition of the logical relationship of components related to an effective product policy of modern winery. The article presents a comparative analysis of modern marketing definitions of product policy of the enterprise. The main idea of the scientific publication is the research and the marketing disclosure of the nature of the product policy as one of the key management tools of a modern winery. A structural model of the marketing product policy components has been developed. The approaches proposed for implementation to the Moldovan wineries would allow the analysis of the product policy effectiveness.

Cuvinte-cheie
politica de produs,

componente structurale ale politicii de produs, eficienţa politicii de produs, mix-marketingul, politica stocurilor de producţie a întreprinderilor vinicole