Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1461 200 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 10:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:663.2(478) (3) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Vin. Producerea vinului. Oenologie (442) |
SM ISO690:2012 ARICOVA, Zinovia, GHENOVA, Svetlana. Aspecte de marketing ale esenţei politicii de produs a întreprinderii vinicole. In: Economica, 2014, nr. 4(90), pp. 20-27. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||||
Numărul 4(90) / 2014 / ISSN 1810-9136 | |||||||
|
|||||||
CZU: 339.138:663.2(478) | |||||||
JEL: M31 | |||||||
Pag. 20-27 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Acest articol ştiinţific are ca obiective relevarea importanţei şi determinarea interrelaţiei logice a elementelor constitutive ale unei politici eficiente a producţiei, promovată de întreprinderile vinicole moderne. Este prezentată analiza comparativă a definiţiilor politicii de produs a întreprinderii, elaborată de ştiinţa contemporană a marketingului. Principala idee a prezentei publicaţii constă în cercetarea şi dezvoltarea esenţei marketingului politicii de promovare a producţiei ca instrument-cheie a managementului întreprinderii vinicole moderne. A fost construit un model structural al componentelor marketingului politicii de produs. Implementarea în activitatea întreprinderilor vinicole din Republica Moldova a metodelor de abordare prezentate în articol va permite efectuarea analizei juste a eficienţei politicii de produs. |
|||||||
Cuvinte-cheie politica de produs, componente structurale ale politicii de produs, eficienţa politicii de produs, mix-marketingul, politica stocurilor de producţie a întreprinderilor vinicole |
|||||||
|