Structura loialităţii faţă de consumator a pieţelor fermierilor in Lituania
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
735 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-16 20:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.439.54:366.1(474.5) (1)
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1504)
Consumerism (154)
SM ISO690:2012
PILELIENE, Lina. Structura loialităţii faţă de consumator a pieţelor fermierilor in Lituania. In: Economie şi Sociologie, 2014, nr. 3, pp. 104-108. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 3 / 2014 / ISSN 1857-4130

Structura loialităţii faţă de consumator a pieţelor fermierilor in Lituania
CZU: 338.439.54:366.1(474.5)
JEL: F63, L23, N2, N5, N54

Pag. 104-108

Pileliene Lina
 
Vytautas Magnus University
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2015


Rezumat

Fiind dezamăgiţi de calitatea alimentelor în supermarketuri, oamenii sunt în căutare de produse sănătoase în alte locuri. Pieţele fermierilor sunt adesea considerate ca o alternativă. În prezent, pieţele fermierilor câştigă popularitate în Lituania, precum şi în multe alte ţări. Cu toate acestea, concurenţa în rândul fermierilor este de asemenea în creştere. În timp ce loialitatea clienţilor devine unul dintre obiectivele fundamentale pentru cea mai mare parte a organizaţiilor, aceleaşi reguli pot fi adaptate, dacă considerăm agricultura ca fiind o companie. Cunoscând structura de fidelizare a clienţilor în piaţă agricultorilor, fermierul poate fi ajutat în luarea măsurilor optime pentru păstrarea clienţilor fideli şi să exceleze pe piaţă.

Being disappointed with food quality in supermarkets, people are searching for healthier products in other places. Farmers’ markets are often considered as an alternative. Nowadays, farmers’ markets are gaining their popularity in Lithuania, as well as in many other countries. However, the competition among farmers is increasing as well. As customer loyalty is becoming one of the fundamental goals for the main part of organizations, the same rules can be adapted if considering farmer as a company. Knowing the customer loyalty structure in farmers’ market can help a farmer in taking optimal measures for keeping loyal customers and excelling in the market.

Cuvinte-cheie
customer loyalty, structure.,

farmers’ markets, loyalty stages