Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
735 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-16 20:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.439.54:366.1(474.5) (1) |
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1504) |
Consumerism (154) |
SM ISO690:2012 PILELIENE, Lina. Structura loialităţii faţă de consumator a pieţelor fermierilor in Lituania. In: Economie şi Sociologie, 2014, nr. 3, pp. 104-108. ISSN 1857-4130. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie şi Sociologie | ||||||
Numărul 3 / 2014 / ISSN 1857-4130 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.439.54:366.1(474.5) | ||||||
JEL: F63, L23, N2, N5, N54 | ||||||
Pag. 104-108 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Fiind dezamăgiţi de calitatea alimentelor în supermarketuri, oamenii sunt în căutare de produse sănătoase în alte locuri. Pieţele fermierilor sunt adesea considerate ca o alternativă. În prezent, pieţele fermierilor câştigă popularitate în Lituania, precum şi în multe alte ţări. Cu toate acestea, concurenţa în rândul fermierilor este de asemenea în creştere. În timp ce loialitatea clienţilor devine unul dintre obiectivele fundamentale pentru cea mai mare parte a organizaţiilor, aceleaşi reguli pot fi adaptate, dacă considerăm agricultura ca fiind o companie. Cunoscând structura de fidelizare a clienţilor în piaţă agricultorilor, fermierul poate fi ajutat în luarea măsurilor optime pentru păstrarea clienţilor fideli şi să exceleze pe piaţă. |
||||||
Cuvinte-cheie customer loyalty, structure., farmers’ markets, loyalty stages |
||||||
|